Alle berichten

zaterdag 21 januari 2012

Verderf en Heers 2



 Verderf en Heers



Er was eens 09-11

Centraal Oosten staat in brand
Volks rechtvaardiging, eindelijk geland
Niet wetend, ongeleid bemand
Herrijzen uit nasmeulend zand.
O.G.H.J.

Deel 2
Deel 1


All that is necessary for the forces of evil to win in this world is for enough good men to do nothing.
Edmund Burke.

Aangezien er een zeer grote hoeveelheid aan informatie, feiten, en onregelmatigheden omtrent 09-11 voorhanden zijn, heb ik alleen de wetenschappelijke en sterk onderbouwde stellingen als leidraad genomen. Deze geprobeerd in een chronologische volgorde te herschikken en te onderverdelen, ook dit is een immense hoeveelheid, gelukkig maar.
Veel hiervan heb ik kunnen vinden in het boek van David Ray Griffin; '11 September een onderzoek naar de feiten'.

Amerika heeft een reputatie op te houden waar het gaat om het creëren van een incident welke dan voorgewend kan worden om militair ingrijpen te rechtvaardigen.

Enkele bekende voorbeelden hiervan zijn; De explosie van de uss Maine om de Spaans-Amerikaanse oorlog te rechtvaardigen(1898). Het incident in de Golf van Tonkin in 1964 welke als rechtvaardiging door het Witte Huis werd gebruikt om de Vietnam oorlog naar Noord-Vietnam uit te breiden. Dus een vals voorwendsel aanwenden om een doel te bereiken is politiek ingebakken in de aard van oplossingen beslechten, edoch de schaal en omvang betreffende 09-11 is ongekend.

07:59 Vlucht 11 van American Airlines vertrekt vanuit Boston, om 08:14 werd een bevel van de FAA-vluchtleiding(Federal Aviation Administration) om hoger te vliegen niet opgevolgd en vielen radio en transponder uit.(Normale procedure is dan dat er gelijk jets het luchtruim ingestuurd worden)Dit waren de eerste aanwijzingen dat er een mogelijke kaping 'in progress' was.
08:20 toestel wijkt radicaal van koers af.
08:21 Stewards van het toestel melden dat er een kaping aan de gang is.
08:28 Toestel zet koers naar New-York.
08:46 Vloog vlucht 11 de noordelijke toren van het WTC binnen, 32 minuten nadat bekend werd dat het toestel misschien was gekaapt en 25 minuten nadat er zekerheid over de kaping bestond.

Wanneer de standaardprocedure in acht zou zijn genomen, zou vlucht 11 binnen 10 minuten na enig teken van kaping door gevechtsvliegtuigen zijn onderschept.
Waarna het zou zijn neergehaald nadat het de waarschuwingen van de gevechtsvliegtuigen niet had opgevolgd. Dit zou dan om 08:24 of uiterlijk om 08:30 gebeurd zijn.
Dit zijn de instructievoorschriften van de FAA: ''Houd er rekening mee dat er sprake kan zijn van een vliegtuignoodsituatie......als.......Er onverwacht verlies van radarcontact of radiocommunicatie optreedt met enig toestel....als er twijfel bestaat of een situatie of noodsituatie of mogelijke noodsituatie vormt, handel dan alsof het een noodsituatie is''.
Binnen enkele minuten zouden er dan gevechtsvliegtuigen het luchtruim moeten kiezen.
Dit scenario speelt zich gemiddeld 100 keer per jaar af in het Amerikaanse luchtruim.

'Volgens de US Airforce-website', schrijft Nafeez Ahmed, stijgt een F-15 gewoonlijk op een ''bevel tot alarmvlucht'', binnen tweeënhalve minuut naar 8.840 meter en kan vervolgens met een snelheid van ruim 3400km/u doorvliegen. Als de normale procedure dus waren gevolgd, zou Vlucht 11 om 08:24 zijn onderschept, en zeker niet later dan 08:30: zestien minuten voordat het toestel zoals nu het geval was, in het WTC sloeg. Alleen al een radicale koerswijziging zou genoeg zijn geweest om het toestel neer te halen.

Wat er na het onderscheppen van een vliegtuig gebeurt volgens het FAA-handboek.
Het onderscheppende militaire toestel communiceert door met de vleugels te bewegen vanuit een positie enigszins boven en voor het onderschepte vliegtuig, normaal gesproken aan de linkerkant ervan... Deze handeling betekent: 'u bent onderschept.' Het commerciële toestel wordt dan geacht te antwoorden door met de vleugels te bewegen om zijn gehoorzaamheid te tonen, waarop de onderschepper een 'langzame draai' maakt, 'meestal naar links, in de richting van de gewenste eindbestemming'. Het commerciële toestel reageert vervolgens door zijn escorte te volgen.

Nu zou je kunnen denken dat dit geheel een samenloop van fatale handelingen is geweest, welke dan vervolgens op gruwelijke wijze ondermijnd wordt door het feit, waarom de vliegtuigen niet op tijd kwamen om de tweede aanval op het WTC te verhinderen. Om 08:52 waren er nog elf minuten tot het moment dat Vlucht 175 om 09:03 de tweede toren zou raken. Hierover later meer.

Zo schrijven bijvoorbeeld Illarion Bykov en Jared Israel over het gegeven dat de standaardnoodsystemem op 11 september faalden: 'Dit zou alleen kunnen gebeuren als hooggepositioneerde individuen op een gecoördineerde manier samenwerkten om ze te laten falen.

Al met al was mijn belang hierin om de feiten op chronologische wijze weer te geven, in een beknopte vorm, niettemin zal ik nog wat meer delen nodig hebben om dit verbazingwekkende verhaal op te tekenen welke dan vervolgens maar tot 1 conclusie kunnen leidden.


Bron: David Ray Griffin
Wikipedia




























Geen opmerkingen:

Een reactie posten